دبیر ستاد مقابله با کرونای  خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد؛

خروج  خراسان رضوی از موج پنجم کرونا تا دو هفته آینده

دبیر ستاد مقابله با کرونای  خراسان رضوی گفت: با همکاری مردم عزیز امیدوار هستیم تا دو هفته آینده از موج شدیدی که اتفاق افتاد و غم زیادی برای خانواده‌ها به همراه داشت عبور کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونای  خراسان رضوی گفت: در سایه همکاری‌های مردم عزیز  از اواسط هفته گذشته، بیماری کرونا در استان تقریباً کنترل و روند صعودی آن متوقف شده است و حتی تعدادی از شهر‌های خراسان رضوی از وضعیت قرمز خارج شده اند.

او به نگرانی‌ها بابت شروع فصل سرما و احتمال وجود موج‌های جدید و افزایش موارد ابتلا اشاره کرد و افزود: ویژگی‌هایی که این ویروس دارد سبب شده است احتمال وقوع موج جدید و یا جهش تازه از ویروس را نه تنها در ایران بلکه در همه نقاط جهان شاهد باشیم. افزایش بیماری در فصل سرما پیش بینی است که برخی از متخصصین ارائه داده اند.


بیشتر بخوانید



دبیر ستاد مقابله با کرونای  خراسان رضوی ادامه داد: سویه جدید کرونا در بعضی از کشور‌ها افراد را مبتلا کرده است و ممکن است به ایران نیز سرایت کند و اتفاقات بدتری را رقم بزند. اطلاعاتی که از کرونا به دست آمده است نشان می‌دهد، هر سویه یا جهش جدیدی که اتفاق می‌افتد، بیماری خیلی سخت و خشن‌تر از سویه‌های قبلی به سراغ مردم می‌آید و حتی بعضی موارد در مقابل واکسن‌ها نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار